Najczęściej zadawane pytania
Aby znaleźć dany produkt, najlepiej skorzystać z wyszukiwarki wewnętrznej, wpisując np. nazwę produktu lub jego kod katalogowy. Można również skorzystać z kategorii produktów na stronie głównej naszego sklepu. Zapraszamy także do wysłania zapytania do naszego Biura Obsługi Klienta.
Wybierając odpowiedni produkt dostępny w naszym sklepie, dodając go do koszyka, kolejno wprowadzając dane do wysyłki (lub informując o odbiorze osobistym), a kończąc na bezpiecznej i szybkiej płatności za pośrednictwem PAYu lub przelewu bankowego.
Produkty które opisane są jako na zamówienie, czas realizacji podawany jest indywidualnie dla każdego produktu.
Produkty dostępne na naszym magazynie wysyłane są w ciągu 48h
Brak możliwości zamówienia konkretnego produktu może wynikać z jego braku w naszym magazynie w chwili składania zamówienia. W takiej sytuacji należy skontaktować się z BOK (606-103-178 lub sklep@patiartstudio.pl), aby otrzymać informację, kiedy produkt będzie ponownie dostępny lub uzyskać rekomendacje innego produktu.
Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia drogą telefoniczną pod numerem: 606-103-178.
Godziny obsługi BOK:
Pon-Pt: 8:00 – 18:00
Sobota: 9:00 – 14:00
Istnieje również możliwość złożenia zamówienia drogą e-mailową. Zapytania prosimy wysyłać pod adres: sklep@patiartstudio.pl
Dostępne formy płatności to:
- PayU
- Przelew bankowy – dłuższe oczekiwanie z uwagi na czas zaksięgowania płatności
- Gotówka/karta – przy odbiorze osobistym
Po wyborze płatności za pomocą przelewu bankowego należy zrealizować przelew zgodny z kwotą zamówienia oraz kosztem wysyłki wykorzystując poniższe dane:
Dane przelewu bankowego:
- Bank: ING
- Numer konta: 73 1050 1054 1000 0097 2221 9871
- IBAN: PL 73 1050 1054 1000 0097 2221 9871
- BIC: INGBPLPW
Adres rozliczeniowy:
- Nazwa Firmy Pati Art Studio PATRYCJA BUDZYŃSKA
- Adres: Piorunów 9B
- Kod pocztowy i miejscowość 05-870 Błonie
- NIP: 5252334312
Dane są dostępne również w zakładce Kontakt
Koszty wysyłki zaczynają się już od 20 złotych. Koszty różnią się zależności od kategorii oraz marki produktu – dokładna kwota dostępna jest przy wprowadzeniu koszyka zamówień. W przypadku części marek, np. Elita, dostawa jest darmowa.
Tak, wystawiamy faktury VAT do każdego zamówienia. Jeśli ma to być faktura VAT na firmę, prosimy o zaznaczenie tego podczas składania zamówienia.
Drogą e-mailową na bieżąco informujemy na temat statusu realizacji zamówienia. Po wysyłce zamówienia informacje na temat jego lokalizacji znajdują się u przewoźnika.
Tak, odbiór osobisty możliwy jest w trzech lokalizacjach. Ich adresy oraz godziny otwarcia znajdują się w zakładce Kontakt.
Reklamacje realizujemy zgodnie z informacjami umieszczonymi w Regulaminie.
W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt drogą e-mailową: sklep@patiartstudio.pl
Tak, wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są oryginalne i posiadają gwarancję producenta.
Długość udzielanej gwarancji zależy od producenta danego produktu. Najczęściej występująca to 5 lat.
Wykorzystujemy dane klientów jedynie do przetwarzania zamówienia.
Zapraszamy do zapoznania się z Polityką prywatności.
Wysyłka zamówień jest realizowana od poniedziałku do piątku.
Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest również w soboty. Zapraszamy do zapoznania się z adresami i godzinami otwarcia naszych punktów w zakładce Kontakt.
W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt drogą e-mailową: reklamacje@patiartstudio.pl