Reklamacje

UWAGA !

Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera.

Jeśli towar w paczce jest uszkodzony,

możesz dochodzić odszkodowania tylko, jeśli spiszesz z kurierem

PROTOKÓŁ SZKODY Z DATĄ ODBIORU PACZKI 

(inna data wyklucza tzw."uszkodzenie w transporcie").

Powinien on zawierać sposób zabezpieczeń

(karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń.

Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy na patiartstudio@o2.pl

 

 

Aby Państwo, jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o zgłaszanie reklamacji na patiartstudio@o2.pl, podając:

- Imię i Nazwisko

- Numer kontaktowy

- Numer Faktury

- Nazwa reklamowanego artykułu

- Opis wady

- Protokół szkody spisany z kurierem

 

W przypadku pytań lub wątpliwości nasi specjaliści z działu reklamacji są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 17:00 pod numerem telefonu 606103178

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium