Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Aby znaleźć dany produkt, najlepiej skorzystać z wyszukiwarki wewnętrznej, wpisując np. nazwę produktu lub jego kod katalogowy. Można również skorzystać z kategorii produktów na stronie głównej naszego sklepu. Zapraszamy także do wysłania zapytania do naszego Biura Obsługi Klienta.

Wybierając odpowiedni produkt dostępny w naszym sklepie, dodając go do koszyka, kolejno wprowadzając dane do wysyłki (lub informując o odbiorze osobistym), a kończąc na bezpiecznej i szybkiej płatności za pośrednictwem PAYu lub przelewu bankowego.

Wszystkie możliwe do zamówienia produkty są dostępne w naszym magazynie. Z uwagi na ilość zamówień, wysyłka może trwać do 48 h, natomiast dużą część zamówień realizujemy jeszcze tego samego dnia.

Brak możliwości zamówienia konkretnego produktu może wynikać z jego braku w naszym magazynie w chwili składania zamówienia. W takiej sytuacji należy skontaktować się z BOK (606-103-178 lub sklep@patiartstudio.pl), aby otrzymać informację, kiedy produkt będzie ponownie dostępny lub uzyskać rekomendacje innego produktu.

Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia drogą telefoniczną pod numerem: 606-103-178.

Godziny obsługi BOK:

Pon-Pt: 8:00 – 18:00
Sobota: 9:00 – 14:00

Istnieje również możliwość złożenia zamówienia drogą e-mailową.  Zapytania prosimy wysyłać pod adres: sklep@patiartstudio.pl

Dostępne formy płatności to:

  • PayU
  • Przelew bankowy – dłuższe oczekiwanie z uwagi na czas zaksięgowania płatności
  • Gotówka/karta – przy odbiorze osobistym

Po wyborze płatności za pomocą przelewu bankowego należy zrealizować przelew zgodny z kwotą zamówienia oraz kosztem wysyłki wykorzystując poniższe dane:

Dane przelewu bankowego:

  • Bank: ING
  • Numer konta: 73 1050 1054 1000 0097 2221 9871
  • IBAN: PL 73 1050 1054 1000 0097 2221 9871
  • BIC: INGBPLPW

Adres rozliczeniowy:

  • Nazwa Firmy Pati Art Studio PATRYCJA BUDZYŃSKA
  • Adres: Piorunów 9B
  • Kod pocztowy i miejscowość 05-870 Błonie
  • NIP: 5252334312

Dane są dostępne również w zakładce Kontakt

Koszty wysyłki zaczynają się już od 20 złotych. Koszty różnią się zależności od kategorii oraz marki produktu – dokładna kwota dostępna jest przy wprowadzeniu koszyka zamówień. W przypadku części marek, np. Elita, dostawa jest darmowa.

Tak, wystawiamy faktury VAT do każdego zamówienia. Jeśli ma to być faktura VAT na firmę, prosimy o zaznaczenie tego podczas składania zamówienia.

Drogą e-mailową na bieżąco informujemy na temat statusu realizacji zamówienia. Po wysyłce zamówienia informacje na temat jego lokalizacji znajdują się u przewoźnika.

Tak, odbiór osobisty możliwy jest w trzech lokalizacjach. Ich adresy oraz godziny otwarcia znajdują się w zakładce Kontakt.

Reklamacje realizujemy zgodnie z informacjami umieszczonymi w Regulaminie.

W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt drogą e-mailową:  sklep@patiartstudio.pl

Tak, wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są oryginalne i posiadają gwarancję producenta.

Długość udzielanej gwarancji zależy od producenta danego produktu. Najczęściej występująca to 5 lat.

Wykorzystujemy dane klientów jedynie do przetwarzania zamówienia.

Zapraszamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

Wysyłka zamówień jest realizowana od poniedziałku do piątku.

Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest również w soboty. Zapraszamy do zapoznania się z adresami i godzinami otwarcia naszych punktów w zakładce Kontakt.

W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt drogą e-mailową: reklamacje@patiartstudio.pl

został dodany do koszyka.:
Płatność